Cursul  „Relaţia cu clienţii – instrument cheie pentru câştigarea şi fidelizarea acestora” s-a desfăşurat în perioada 28 – 30 septembrie 2009 între orele 9:00 – 17:00  la sala de cursuri a CCIA Buzău.
Cursul a fost organizat în cadrul Proiectului Phare/2006/018-147.04.02.02.01.202 – “Instruirea continuă a managerilor şi a angajaţilor din societăţile comerciale buzoiene, condiţie esenţială pentru adaptarea cu succes la provocările majore de pe piaţa muncii şi sursă inepuizabilă de dezvoltare a capitalului uman”.
CCIA Buzău este autorizată ca furnizor de formare pentru acest curs, iar diplomele au fost eliberate de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei şi recunoscute pe piaţa muncii.
Temele dezbătute:
– Principiile pentru o relaţia perfectă cu clienţii;
– Piaţa clienţilor companiei;
– Motivarea angajaţilor pentru clădirea unei  relaţii perfecte cu clienţii;
– Creşterea competitivităţii companiei, cifrei de afaceri şi siguranţei locurilor de muncă printr-o politică potrivită privind relaţia cu clienţii;
– Politica plângerilor şi abordarea Clienţilor Dificili;
– Programul  privind relaţiile cu clienţii;
– Folosirea eficienta a resurselor şi a timpului în relaţia cu clienţii;
– Elaborarea unui plan pentru atingerea stadiului dorit.
La curs au participat 16 manageri şi angajaţi ai societăţilor comerciale buzoiene.