De ce Belgia: Economia Belgiei și infrastructura sunt puternic integrate cu cele ale Europei de Vest. În intervalul 1990 – 2009, Belgia a primit investiții străine directe (ISD) de 830 de miliarde de dolari.
În acest context, L’Association Internationale des Entreprises Créatives Belgia, Manifest Events s.r.l.,împreună cu inițiatorul proiectului, Satul Inteligent S.R.L., va organiza în perioada 16-19 mai 2019, în Bruxelles, prima ediție a expoziției „ BRUXELLES ȘI CALEA SPRE SUCCES”, ExpoRomânia facilitează internaționalizarea afacerilor românești pe piața unică a UE.
Forumul îşi propune să contribuie la dezvoltarea raporturilor interregionale, pentru realizarea proiectelor de amploare privind dezvoltarea strategică a unor concepte de business durabile, prin prezentarea condițiilor de intrare pe piața regiunii a companiilor prin identificarea (crearea) unor oportunități de promovare și sprijinire inițiativelor private.
Pe parcursul celor 4 zile de desfășurare a forumului, vor fi organizate seminarii/workshop-uri pe diferite teme, vizite /participări la câteva Comisii din cadrul Parlamentului European, întâlniri cu potențiali parteneri de afaceri zonali, expoziţii de produse româneşti/belgiene, momente cultural artistice care să confere o atmosferă destinsă comunicării și interacțiunii între participanți.
Cine suntem noi?
Un grup de companii cu o experiență de peste 15 ani în organizarea de evenimente și strategii ce facilitează internaționalizarea afacerilor românești pe piața unică a UE, cu acționari români, cu sedii în Belgia și România.
Avantajele participării la expoziție
ExpoRomânia este un concept nou, inovativ, de promovare a produselor și serviciilor oferite de firmele si clusterele românești, ce urmărește creșterea competitivității acestora pe piața internațională, printr-o expoziție permanentă, țintită către diaspora. Aflăm tendințe de piață și inovații ce urmează să apară pe piață.
Expoziția își propune să prezinte publicului larg produsele românești într-un cadru organizat pe piața intercomunitară.
ExpoRomânia este un proiect inovativ, de identitate națională care, sub acest brand, organizează expoziții pe piața intercomunitară pentru firmele si clusterele românești din țară și din străinătate.
Principalul avantaj pe care îl aduce participarea la expoziție ține de stabilirea conexiunilor comerciale si de colaborare (networking) , obținerea de contacte comerciale si de colaborare in cadrul unor proiecte europene, dobândirea de informații despre piața locală și gusturile consumatorilor, și despre potențiale oportunități de internaționalizare a afacerilor românești pe piața unică a UE.

Programul propus abordează următoarele tematici:
 Au fost propuse 8 domenii de activitate pentru specificul evenimentului: creative si culturale, agro-food, mobilă, textile, IT, construcții, biomateriale, turism prin
 Creșterea imaginii/vizibilitatii intreprinderilor/clusterelor – brand prin expunere în stand expozițional
 Schimb de experienta si bune practici intre intreprinderi si clustere din Belgia si Romania
 Crearea unor parteneriate pentru viitoare programe europene
 Organizarea unor vizite la Parlamentul European, la Comisiile de IMM-uri, Agricultură, Economie
 Întâlniri cu experți europeni pe tema: finanțarea IMM-urilor din România
 Cunoasterea principalelor tendințe ale politicii de îmbunătățire a climatului investițional regional.
 Cunoasterea rolului organizațiilor și al asociațiilor întreprinzătorilor care activează în cadrul diferitelor structuri asociative, la internaționalizarea conceptelor de afaceri românești.
 Cunoasterea politicilor fiscale și financiar bancare care să faciliteze o dezvoltare durabilă a afacerii.
 Identificarea oportunitatilor de afaceri in sectoare economice cheie, competitivitatea și mediul concurențial.
 Cunoasterea reciproca a tendințelor și perspectivelor în dezvoltarea relațiilor comerciale.
 Bioturism-resurse de promovare și sprijinire a acestui concept (achiziţiile verzi)
 Turismul balnear și dezvoltarea comunităților locale
 Componenta de responsabilizare socială folosită ca vector de imagine
 Propuneri de a investi în Belgia, respectiv în România

Oferim spațiul expozițional și publicitate:
Spațiul expozițional și publicitatea evenimentului sunt asigurate de către organizatori. Centrul expozițional cu vizibilitate
Fiecare spațiu expozițional va fi delimitat de standuri mobile, iar expozanții vor beneficia de următoarele:
 conexiune la energie electrică și Internet, mese și scaune; punct de informare, pliante de promovare; asistență tehnică
 stand și spațiu expozițional de la 2m2 la 30m2 ( mese și scaune)
 vizibilitate media
 întâlniri afaceri B2B cu firme românești din Belgia, dar și cu firme belgiene
 vizite la companii, întâlniri de lucru
 cină de afaceri
 vizitatori potențiali piață (în Belgia trăiesc peste 250.000 de români)
 întâlniri cu autorități locale
 întâlniri la Parlamentul European cu experți de la Comisiile de IMM-uri, Agricultură, Turism și Sănătate
Pentru promovarea evenimentului se vor tipări: 70.000 flyere; afișe; bannere. Participanții vor beneficia de: apariții în presa scrisă; spot publicitar radio, și ședințe de pregătire pentru elaborarea propunerilor de proiect Orizont 2020 – 2027, planificare în funcție de partenerii externi

Desfășurător al evenimentului 16 – 19 mai 2019 :

Ziua 1,MAI 16:  secțiune de brokeraj și ședințe de pregătire pentru elaborarea propunerilor de proiect Orizont 2020 – 2027, planificare în funcție de partenerii externi
 secțiune B2B
Ziua 2, MAI 17:  secțiune de brokeraj și ședințe de pregătire pentru elaborarea propunerilor de proiect Orizont 2020 – 2027, planificare în funcție de partenerii externi
 secțiune B2B
Ziua 3, MAI 18:
– ExpoRomânia – program pentru vizitatori, între orele 10.00 – 18.30
– vizită firme pentru schimburi de experiență
 secțiune B2B
– paradă modă (lansarea de creații și brand-uri românești pe piața belgiană)
– cină de afaceri
– spectacol artistic (promovarea zonelor folclorice ale României)
Ziua 4, MAI 19:
– ExpoRomânia – program pentru vizitatori între orele 10.00 – 18.30
– secțiune B2B
– cină de afaceri
– spectacol artistic (promovarea zonelor folclorice ale României)
În acest sens, în urma analizei celor mai importanți factori legați de desfășurarea optimă a evenimentului, vă invităm să ne transmiteți care ar fi temele de interes pentru intreprinderea /clusterul/ organizația dumneavoastră.

Ce include taxa de participare:
– Taxă participare B2B, la secțiunea de brokeraj: 200 €/ persoană.
Pentru două sau mai multe persoane din aceeași companie, se aplică o reducere cuprinsă între 10 și 30%.
– Taxă ce include deținerea unui stand expozițional: 400 € pentru un stand de 4m2, 600 € pentru un stand de 6m2, 800 € pentru un stand de 8m2, 1500 € pentru un stand de 16m2, 3000 € pentru un stand de 30 m2. Aceasta acoperă toate dotările și facilitățile enunțate mai sus.
– Taxă ce include participarea la cină de afaceri: 100 €/ persoană / zi
Vă putem oferi la cerere o gamă largă de alte servicii:
– Ghid turistic pentru participanții din România
– Stand personalizat și sprijin în amenajarea standurilor
– Promovarea evenimentului
– Promovarea fiecărui brand pe site-ul evenimentului: www.exporomania.com
– Intermediere relații comerciale
– Întâlniri cu reprezentanții lanțurilor de supermarketuri din Belgia
– Întâlniri cu reprezentanții asociațiilor profesionale
– Participare la petrecerea de închidere a evenimentului
Notă: Termen limită de predare a avansului și menținerea pretului de mai sus: 50% avans până în data de 15 aprilie 2019. Avansul este nereturnabil.
A. Înscrierile ce vor avea loc între 16 aprilie 2019,vor avea o creștere de 30% din costurile menționate mai sus.
B. Înscrierile începând cu 1 februarie până în data de 1 mai 2019 vor
avea o creștere de 60% față de prețul inițial.

Oferta pachete sponsorizare, co-organizator pachete bronz, argint, aur, partener asociat:
SOLICITA MAPA PACHETE SPONSOR.
INVESTEȘTE ÎN PREZENȚA TA LA EXPOROMÂNIA
– Logo, siglă, mesaj, mesh exterior – interior expoziție, afișe, catalog eveniment
– Logo, siglă, mesaj, prezentare site eveniment sponsor, mesaj conferențiar
– Participare la emisiuni radio, tv, logo, siglă, generic emisiune tv și mulțumiri
– Sală conferință, videoproiector expunere companie, Hostess, traducător, concept grafic, amenajare stand , logo, siglă, mesaj, mesh expoziție, afișe,
– Spot video, reportaj, documentar prezentare firmă pe ecranul amplasat în interiorul expoziției, participare conferință de presă. Se apreciază că la târg vor participa peste 80 de expozanți din România, peste 40 firme românești din Belgia, precum și companii belgiene. Estimăm un număr de peste 3500 de vizitatori.

https://www.facebook.com/events/2280566438929791/

office@exporomania.ro

www.exporomania.ro